Järjestelmämuutoksen myötä tuotenumeromme ja osa tuotenimistä muuttui – tarkista tiedot ig.aga.fi/tuotehaku-sivultamme.
12.7.2018: Laskujemme ulkoasu on muuttunut
Ensimmäiset laskut uudesta järjestelmästä on lähetetty. Laskujen ulkoasu on muuttunut, ja sen lisäksi laskulta löytyvät uusi asiakasnumero ja uudet tuotenumerot. Laskun lukemista helpottamaan olemme tehneet sinulle uudet laskunlukuohjeet, jotka löydät täältä.
Mikäli huomaat laskussa virheellisyyksiä, otathan yhteyttä laskutukseemme joko sähköpostitse hclaskutus@fi.aga.com tai puhelimitse 0800 95090. Puhelinlinja saattaa ruuhkautua, joten suosittelemme siksi ensisijaisesti sähköpostin käyttöä.
Toiminnanohjausjärjestelmämme vaihdosta on nyt pari viikkoa, ja suurimmat haasteet on selätetty. Satunnaisia tuotepuutteita esiintyy vielä ajoittain, mutta teemme kovasti töitä tilanteen parantamiseksi.
Ensimmäiset laskut uudesta järjestelmästä lähetetään lähiaikoina. Laskujen ulkoasu on muuttunut, ja sen lisäksi laskulta löytyvät uusi asiakasnumero ja uudet tuotenumerot. Tutustu uusiin laskunlukuohjeisiin, jotka löytyvät alempana tällä sivulla.
Mikäli huomaat laskussa virheellisyyksiä, otathan yhteyttä laskutukseemme joko sähköpostitse hclaskutus@fi.aga.com tai puhelimitse 0800 90008. Puhelinlinja saattaa ruuhkautua, joten suosittelemme siksi ensisijaisesti sähköpostin käyttöä.
13.6.2018: Satunnaisia tuotepuutteita
Tuotantomme toimii normaalisti, mutta toimituksissa esiintyy vielä satunnaisia tuotepuutteita. Pahoittelemme tilannetta, ja teemme parhaamme sen nopeaksi ratkaisemiseksi.
4.6.2018: Kaasutoimitukset käynnistyneet, tuotepuutteet mahdollisia
Linden (ent. AGA) toiminnanohjausjärjestelmä on nyt vaihdettu, ja kaasutoimitukset ovat käynnistyneet tänään maanantaina 4.6.2018. Kaasutoimituksissamme on kuitenkin puutteita, joten valitettavasti emme pysty vielä toimittamaan kaikkia tilauksia. Asetamme etusijalle sellaiset toimitukset, joilla on vaikutusta potilasturvallisuuteen tai jotka ovat muuten välttämättömiä laiteturvallisuuden, hengen tai terveyden kannalta.
Asiakaspalvelumme auttaa kiireellisissä tarpeissa ja vastaa kyselyihin. Tilanteesta johtuen puhelinlinjamme saattavat ajoittain ruuhkautua, joten pyydämme kärsivällisyyttäsi.
Pahoittelemme tilannetta, ja teemme kaikkemme, jotta tilanne saadaan ratkaistua mahdollisimman pian!
Toukokuu 2018: Toiminnanohjausjärjestelmä vaihtuu
Olemme vaihtamassa Linden (ent. AGA) toiminnanohjausjärjestelmää Suomessa. Nykyinen järjestelmämme korvataan uudella ja nykyaikaisemmalla toiminnanohjausjärjestelmällä, joka on jo pitkään ollut käytössä Linden (ent. AGA) muissa yksiköissä Pohjoismaissa ja Baltiassa sekä monissa muissa Linde-konsernin maissa. Uusi järjestelmä mahdollistaa jatkossa teille entistä paremmat digitaaliset palvelut. Toiminnanohjausjärjestelmän suunniteltu käyttöönotto Suomessa on 4.6.2018.
Tärkeimpiä muutoksia ovat:
- Asiakasnumerot muuttuvat
Löydät uuden asiakasnumeron kesäkuun laskusta. Mikäli tarvitset tiedon jo aiemmin, lähetä sähköpostia osoitteeseen healthcare@fi.aga.com. Voit toukokuussa tilatessasi yhä käyttää vanhaa asiakasnumeroa. - Tuotenumerot muuttuvat
Useimmat tuotenumeromme muuttuvat uuden järjestelmän myötä. Täältä löytyvän hakutoiminnon avulla voit etsiä sekä uusia että vanhoja tuotenumeroita. - Kuljettajan lisäpalvelut
Kaikki kuljettajan tekemät lisäpalvelut on jatkossa tilattava etukäteen kaasutilauksen yhteydessä, sillä tilaukselle ei voi lisätä palvelutuotteita toimituksen aikana. Muistathan siis tilata jatkossa kiinnitys- ja siirtopalvelut kaasutilauksen yhteydessä. - Laskun ulkoasu muuttuu
Uudistuneen laskun lukuohjeita löydät tästä:
Kaasutilaus
Kaasu palvelupisteeltä
Vuokralasku
ACCURA® ja Weborder poissa käytöstä 1.6.2018 klo 13 alkaen
Järjestelmän vaihdoksesta johtuen ACCURA ja Weborder ovat poissa käytöstä perjantaista 1.6.2018 klo 13 alkaen aina maanantaiaamuun 4.6.2018 klo 8 asti. Toiminnanohjausjärjestelmän vaihtumisella on seuraavia vaikutuksia ACCURA-palveluun:
- Tuotenumerot muuttuvat – löydät uudet ja vanhat tuotenumerot ig.aga.fi/tuotehaku-sivultamme
- Uusissa toimituksissa käytetään uusia viivakoodeja (Huom: kaikki palvelussa olevat yksilötiedot pysyvät samana, eli palautukset kirjataan sillä viivakoodilla, joka palvelussa näytetään. Vanhoja viivakoodeja ei siis muuteta.)
- Vuokrasopimusnumeroissa ja voimassaoloajoissa saattaa olla päivityksiä
- Vuokraryhmissä saattaa olla päivityksiä
- Ei muutoksia ACCURA-raportteihin
Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme
Asiakaspalvelumme saattaa ruuhkautua
Asiakaspalvelulinjamme saattavat olla ruuhkaisia järjestelmävaihdoksen vuoksi, joten kehotamme mahdollisuuksien mukaan käyttämään sähköpostia. Pahoittelemme ruuhkaa ja pyydämme kärsivällisyyttä!
® ACCURA on Linde Groupin rekisteröity tavaramerkki